woensdag 3 september 2014

Granny's - Dekentje

Na al een aantal voorbeelden gezien te hebben van zelf gehaakte kleedjes, begon ik ernaar te verlangen er zelf ook één te gaan maken. 
Daarom hard op zoek gegaan naar granny's en uiteindelijk kwam ik bij onderstaand figuurtje uit. Ik heb dit patroon van een andere weblog, ik weet alleen niet meer welke. Daarbij heb ik ook het patroon aangepast omdat ik vond dat hij anders geen mooi figuur had.



Wat vooraf ging: 5 jaar geleden ben ik begonnen met de opleiding tot verpleegkundige. Daardoor ben ik blijven hangen op mijn eerste stage adres. één bewoner hier had een kleed gemaakt met allemaal vierkante blokjes. Zoiets wilde ik ook, maar ik kon nog niet eens haken. 4 jaar later (nu 1 jaar geleden) heb ik mezelf aangeleerd om te gaan haken met maar één doel: Op zijn minst 1 deken haken!

Liefs,
Jeanine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten